جوک از امیر فرهنگ جهانفر


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» جوک از امیر فرهنگ جهانفر

طرف به انگلیسیه میگه اسمت چیه؟میگه وات هستم ، جیمز وات...

انگلیسیه میپرسه اسم تو چیه؟ طرف میگه باس هستم ، عـَب باس!

 

به غضنفر میگن : خانمت فوت کرده ، بسوزونیمش یا خاکش کنیم ؟؟؟
میگه : اصلا ریسک نکنین ؛ اول بسوزونیدش بعد خاکش کنین !

 

آنجلیناجولى اگر ایرانى بود در نوجوانى ازسوى دوست و آشنا

یه لقب “لب شترى” بهش می دادندو اعتماد به نفسش نابودمی شد

و الآن منشى درمانگاه بود !

 

غضنفر به همسرش :
عزیزم اگه موبایلت زنگ نمیزنه بدون منم … چون شارژ ندارم !

 

با کلی شوق و ذوق رفتم خونه ، میگم پدر جان استادمون گفت بین همه ی کلاس ها من بالاترین نمره رو گرفتم ! میگه : ببین دیگه بقیه چقدر خنگن !!!

از یه گربه میپرسن مدرکت چیه ؟ میگه : پی شی دانشگاهی !

 

تلفن مدرسه زنگ زد و مدیر گوشی را برداشت !
مدیر : بفرمایید !
صدا : آقای مدیر ، پسرم امروز نمی تواند به مدرسه بیاید !
مدیر : شما کی هستید ؟
صدا : من پدرم هستم !!!

به یارو میگن: توی عمرت، سخت‌ترین کاری که کردی چی بوده؟ میگه: پر کردن نمکدون! میگن: چرا؟ جواب میده: آخه سوراخ‌هاش خیلی ریزه

یارو میره مهمانی . وقتی میاد بیرون میبینه کفشاش نیست ، میگه ۴ حالت داره : ۱ – نیومدم ؟ ۲ – بدون کفش اومدم ؟؟ ۳ – اومدمو رفتم ؟ ۴- بعداّ میام

 


نظرات شما عزیزان:

hooman
ساعت21:21---27 اسفند 1391
jahanfar ghabl eyde vagarna ye chizi migoftam zaye shi>
aghay zareiAN khodmonam midonim esmesh jahan...valy rasman to sayt nemizarim


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، متفرقه، ،

:: نوشته شده در 25 اسفند 1391

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia