مطلب ارسالی از مازیار رشیدی


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» مطلب ارسالی از مازیار رشیدی

فقط یه ایرانی میتونه چند روز خونه یه بدبختی تلپ کنه و حسابی بریزه و بپاشه و یارو رو تا مرز ورشکستگی پیش ببره و وقتی برگشت خونه بگه
"آخیییییش هیچ جا مثل خونه خود آدم نمیشه"

 

ا حالا دقت کردین ادم بهترین تصمیمشو تو توالت میگیره؟؟؟

 

شمام مث منید هر وقت میرید بالای پل هوایی به این فکر می کنید که اگه زیر پاتون خالی بشه کجای پل رو نگه دارید تا نیوفتید یا فقط من اینجوریم؟

 

غضنفر ۱۹ بچه داشته بعد بهش میگن چرا ۲۰ تا ش نمیکنی میگه فرزند کمتر زندگی بهتر!!!!

 

امروز توی این الودگی تصمیم گرفتیم با رفیقم نفس عمیق بکشیم هرکی دیر تر سرفه کرد...
نفس اول : من:) دوستم:)
نفس دوم: من:) دوستم:|
نفس سوم: من:| دوستم:(روحش شاد و یادش گرامی باد)


نظرات شما عزیزان:

مازیار رشیدی
ساعت1:33---17 تير 1392
داداش منو تو هم اسم و هم فامیلیم عجیب نیس !!!!
پاسخ: برادر من چرا نظر رو خصوصی نوشتی ؟ من که مازیار رشیدی نیستم . مازیار یه چند وقت دیگه میاد ایشالله


حامد پوررحیمی
ساعت17:34---18 دی 1391
مازیار خنده دار بود . فقط اون جک آخرت رو نفهمیدم چطوری نوشته بودی؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: جملات جالب , خنده دار,

:: نوشته شده در 3 دی 1391

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia