بسیار مهم ! از طرف مدیریت وبلاگ


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» بسیار مهم ! از طرف مدیریت وبلاگ

دانلود اینترنت اکسپلورر نسخه 9

نسخه 32 بیتی ... حجم 16 مگ ==>  ☻☻☻

نسخه 64 بیتی ... حجم 32 مگ ==> ☺☺☺

نسخه ورژن 8 برای ویندوز xp ==> ♥♥♥

منبع و رمز کلیه فایل ها : www.mihandownload.com


نظرات شما عزیزان:

moradi
ساعت13:07---19 بهمن 1391
ببین داداش آمار تعداد استفاده کننده های مرورگر هارو دیدی؟



استفتده از اینترنت اکسپلورر خیلی کمتر از این دوتاست.



تازه ببین عزیزم تو هم میخوای مثه روش کار آقای رسولی تک بعدی کار کنی؟



تازه من با فایرفاکس 16 میرم غیر از دیر لود شدن صفحه اصلی مشکل دیگه ای نمیبینم
پاسخ: عزیزم من که از اول مشکلی نداشتم ، بچه ها بهم گفتن واسه ما صفحه اول لود نمیشه ، من هم راهنماییشون کردم .... جرمه ؟


Maziar
ساعت19:17---16 بهمن 1391
سجاد من با مرورگر موزیلا تونستم صفحه اول رو باز کنم،فقط برای دفعه اول باید یه کمی صبر بکنی تا صفحه کامل باز باشه،وگرنه با مرورگر های دیگه هم مشکلی وجود نداره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دانلود ها، ،

:: نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia