مطلب ارسالی ازآریا مرادی


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» مطلب ارسالی ازآریا مرادی

با سلام به دوستان عزیز از کلاس 101 تا 104

با اجازه از دوستان و عنایت پروردگار میحواستم یکسری مطلب درباره آموزش برنامه نویسی
تهییه کنم.این مطالب میتونه به صورت نوشته خودم  و یا فایل اسکن شده کتاب هایی که گیرم بیاد باشه
سعی می کنم که این مطالب با به صورت آموزش پویا و با مثال بسیار باشه البته ممکنه ارز مطالبی که در
سایت های مختلف گیرم بیاد باشه البته با ذکر منبع.

چون به نطر من آموزش های توی کلاس به اندازه کافی کفاف نمیده و وقت کلاس به خصوص در کلاس
آقای پورعقیلی به بطالت میگذره و مثال به اندازه کافی حل نمیشه چون به نظر من آموزش syntax و statement
ها فقط 10 درصد کاره و بقیش تجربه اندوزی در برنامه نویسی هست مثل تکنیک نوشتن برنامه های
بهینه شده یا استفاده های اونها.

این کار البته در گروی توجه دوستان هست پس نیاز هست تا کسانی که با ما هستند اعلام کنند
چون بدون مخاطب این کار بی ارزشه.
ممکنه در مطالب اشکالاتی باشه پس لازمه دوستان اشکالات رو تذکر بدن تا درست بشه.
پیشنهاد میبکنم در فروم وبلاگ این کار انجام بشه پس به حمایت مدیر وبلاگ بسیار نیاز هست.

حالا اول از همه یه آپود سنتر خوب می خوام که مثل جاهای دیگه بعد چند وقت فایل پاک نشه یا آدرسش عوض
نشه و لینک مستقیممم بده. یه آپلود سنتر برای عکس می خوام که بشه تو وبلاگ بذاریم و تعدادش
نامحدود هم باشه.

با تشکر از شما و وقت گران قیمتی که به من اختصاص دادید - مرادی

 



نظرات شما عزیزان:

آریا مرادی
ساعت18:30---7 بهمن 1391
حلقتو برم بقلی جان

حامد پوررحیمی
ساعت17:05---6 بهمن 1391
سلام مراد .
من یه PDF از تو سایت سمپاد درباره ی کامپیوتر دانلود کردم . اگه خواستی بزارش تو سایت .
فقط بهم بگو چطوری فایلش رو بهت بدم .
حدود 267 صفحه هستش .
حتما بهم بگو . خدافظ!!


اروین اجودانی
ساعت1:30---6 بهمن 1391
ادبیاتت تو حلقم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: برنامه نویسی ، ،

:: نوشته شده در پنج شنبه 2 بهمن 1391

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia