مطلب ارسالی ازامیر حسین شاکریان


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» مطلب ارسالی ازامیر حسین شاکریان

آذر 1392 |

 
 

    ماکروسافت هم طی روزهای اخیر کنسول نسل هشتمی خود را در دوازده نقطه‌ی دنیا منتشر کرد و توانست فروش بیش از یک میلیون دستگاه را تنها در روز اول تجربه کند.
اما متاسفانه دارندگان Xbox One از مشکلات متعدد و البته مشترکی خبر دادند که ماکروسافت را به واکنش وا داشت. آنها در پیامی به IGN اعلام کردند که این مشکلات مربوط به قشر کوچکی از خریداران است و به زودی مشکلاتشان حل خواهد شد.
 
اما مشکلاتی که از Xbox One به گوش می‌رسید هم از نوع سخت‌افزاری است و هم نرم‌افزاری. یکی از مشکلاتی که از اکثر معترضان شنیده می‌شود (و مدارک اثبات آن در قالب چند ویدئوکلیپ در شبکه‌های اشتراک گذاری ویدئو موجود است) صدای عجیب و آزاردهنده‌ای است که بعد از قرار دادن دیسک در کنسول به وجود می‌آید. در این حالت به احتمال زیاد دیسک خوانده نمی‌شود و این پیغام بر روی صفحه‌ی نمایش، قابل مشاهده خواهد بود: "Sorry, we can't play the disc," a notification says. "Try an Xbox One game, a music CD, or a movie on Blu-ray or DVD"
 
البته این کنسول مشکلات مختلف دیگری نیز دارد که از آنها می‌توان به مشاهده‌ی پیغام "E100" اشاره کرد که حافظه داخلی دستگاه را غیرقابل استفاده می‌کند و احتمالاً با یک آپدیت قابل بهبود است. چند تن از مشتریان نیز به Freeze کردن دستگاه و یا سفید شدن صفحه نمایش هم اشاره کردند که در حین بازی رویت می‌شد. عده‌ای از خریداران هم خاموش شدن ناگهانی و بدون کنترل، از دست دادن پیکسل‌ها و کار نکردن به موقع کنسول در زمان ارائه‌ی فرمان "روشن شدن" را گزارش کردند. 
 
البته دیدن این مشکلات در زمان لانچ یک کنسول تا حدودی عادی به نظر می‌رسد و تا به اینجای کار طبیعی و غیرقابل اجتناب بوده است. امیدواریم مشکلات دارندگان این کنسول نیز به زودی رفع شود.

 


نظرات شما عزیزان:

hooman
ساعت20:55---7 آذر 1392
bk :|

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر، بازی کامپیوتری، ،

:: نوشته شده در 4 آذر 1392

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia