مطلب ارسالی ازرضا زرقانی


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» مطلب ارسالی ازرضا زرقانی

 

دسته گلتون درد نکنه
راستیییییییی
به روح اعتقاد ندارم
عمه هم ندارم
پیام مدیر : بچه به خدا اگه من تو این کار رضا دست داشته باشم ... خودتون میدونید و خودش ... من فقط مطلبشو اکسپت کردم
:))
:))
:))
 
 

نظرات شما عزیزان:

hooman
ساعت20:12---26 مهر 1392
haraje agha reza?

رضا زرقانی
ساعت11:34---26 مهر 1392
آریا جان باید به عرضت برسونم که تو مطلب کسی به عنوان نظر با مدیر وبلاگ حرف های شخصی نمیزنن

ثانیا مطلبو گذاشتم که بخندی و حال کنی قرار نیست که حتما یه مزخرفی رو از خودت تو نظرا بنویسی!!http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(7).g ifhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(2).gif
پاسخ: من همینجا به عنوان ادمین ازتون خواهش میکنم تمومش کنید . بچه اید مگه ؟


آریا
ساعت21:19---24 مهر 1392
من با pdf مشکلی ندارم ولی مطمئنم عمرا هیشکی حال دانلود نداره ( حتی خودم ) تازه شاید مشکلی یا ابهامی یا چیزی توش باشه پس بهتر متنش تو خود وبلاگ باشه



درباره سمت هم خودم مخلستم هستم بزار اگه کسی با ادعا هست، اول بیاد، چون مثه اینکه تو اولا وبلاگ نویس حرفه ای زیاده



اون عنوانم که نوشتم "فک کردم" نوشتم واسه تو

( سمپاد = سازمان مشترک پسران آرمان گرای دلاور )
پاسخ: O-o


آریا
ساعت14:53---24 مهر 1392
مدیر و رئیس محترم وبلاگ دانش آموزی دبیرستان علامه حلی هفت ( سازمان مشترک پسران آرمان گرای دلاور ) تهران



سلام چه خبر؟

الان یه تصمیمی گرفتم اگه مایل باشی می تونم دستیارت بشم و نطر هارو اکسپت کنم و ...

مطلابم چند وقت یه بار میزارم دیگه...



راستی عنوانو حال کردی
پاسخ: آریا جان وبلاگ متعلق به خودته برای من افتخاریه که در تو وبلاگ سمت داشته باشی . در ضمن الان یه ربعه تو کف عنوانت موندم ! :)


آریا
ساعت14:43---24 مهر 1392
سجاد دیگه قاطی کردم از دیشب تا حالا صد بار به سایت سر زدم!

عکساشو خودم آپلود کنم ل؟

مستضعفین هم این جوری نیستن...
پاسخ: به جون آریا امرو خععععلی سرم شلوغ بود . منتها میخوام کل فایلشو pdf کنم بذارم واسه دانلود . نظرت ؟


آریا
ساعت14:40---24 مهر 1392
سرکاری بود؟

به روح اعتقاد نداری؟؟؟

عمه هم نداری ؟؟؟

خاله که داری؟

دایی چی؟

عمو چی؟

داداش ؟

خواهر؟

بابا این همه سوژه هست.

یکم قبل از عمل فکر کنید...
پاسخ: بیا آقا رضا . اینهمه بهت میگم ملت اعصاب ندارن تو هم هی از این پست ها بذار !!!!!!!!! والا ....!!!!!! :) :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، ،

:: نوشته شده در 24 مهر 1392

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia