یه فنجون لبخند (12) از سجاد امراللهی نیا


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» یه فنجون لبخند (12) از سجاد امراللهی نیا

چقدر خوبه وقتی که داری جوجه کباب درست می کنی

 خودش بچرخه و بگه:

 اینجام ... اینجام ... اینجام نپخته!

 این دانشمندا چیکار می کنن پس؟

 الکی فقط دارن حقوق می گیرن!

---------------------------------------------------------

 

اصن مرد باس خشن باشه،

 دستشو بکوبه رو میز داد بزنه
.

.

.

.

.

امشب من ظرفارو میشورم
----------------------------------------------------------------------
گفت از حادثه ای لبریزم، من پر از فریادم، در درونم غوغاست

گفتم این حال تو را میفهمم، دستشویی آنجاست!
----------------------------------------------------------
دفترچه تلفن موبایل آروین :

آ(*141*1#)

سعید مکانیک

سجاد مدیره

مزاحم

مزاحم1

مزاحم2

مشکوک

نصف شب زنگ زد قطع کرد!

اس ام اس اشتباهی زد

میس کال

دوست ش

تک زد زنگش زدم حرف نزد!

اشتباهی(عباس آقارو میخواست)

اشتباهی(منزل آقای احمدیان رو میخواست)

=====================
 
بچروبچس عزیز یه چن وقتیه خععععلی بی معرفت شدینها ! تو این امتحانای سنگین من بدبخت میام واسه شما مطلب میذارم حداقل یه نظری ، کوفتی ، ... اعلام وجود کنید آدم پیش خودش نگه دارم واسه دیوار پست میذارم ... والا فریاد

 



نظرات شما عزیزان:

salar22
ساعت15:32---13 مهر 1392
عالي بود


پاسخ: عزیزمی


آروین
ساعت22:52---10 مهر 1392
هعی دفترچه تلفن من؟
پاسخ: بععععععععععععععععععععله دیگه. رفیق ادمین بودن این مشکلاتم داره عزیزم


رضا زرقانی
ساعت20:23---10 مهر 1392
عزیز دلمی !!

ما همیشه باهاتیم تنها نیستی!
پاسخ: مخلصتم داداش ... شما نباشین میمیرم من


hooman
ساعت17:27---10 مهر 1392
balam jan goftam ke safhey matlab gozashtan man kharabe :|

to safhe hichi neminevise (
پاسخ: 100در100 مشکل از اینترنت اکسپلورر هستش . من با موزیلا رفتم هیچ مشکلی نداشت . یه فلش بیار مدرسه واست موزیلا رو بیریزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، یه فنجون لبخند، ،

:: نوشته شده در یک شنبه 7 مهر 1392

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia