نامه مادر غضنفر به پسرش از سجاد امراللهی نیا


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» نامه مادر غضنفر به پسرش از سجاد امراللهی نیا

بجه ها حتما بخونید فوق العادست ::

غضنفرجان سلام !ما اینجا حالمان خوب است .امیدوارم توهم آنجا حالت خوب باشد .این نامه را من میگویم و جعفر خان کفاش برایت مینویسد
بهش گفتم که این غضنفر ما سه کلاس بیشتر سواد ندارد و نمیتواند تند تند بخواند ، آروم آروم بنویس که عقب نماند
وقتی تو رفتی ما هم از آن خانه اسباب کشی کردیم . پدرت توی صفحه حوادث خوانده بود که بیشتر اتفاقها توی 10 کیلومتری خانه ما رخ میدهد . ما هم 10 کیلومتر اینور تر اسباب کشی کردیم . اینجوری دیگر لازم نیست پدرت هر روز بیخودی پول روزنامه دهد . آدرس جدید هم نداریم پدرت پلاک خانه قبلی را کنده و اینجا نصب کرده که نامه ها را همینجا بیاورند . آب و هوای اینجا خیلی خوب نیست همین هفته پیش دوتا بارون اومد که یکیش 4 روز طول کشید و اون یکیش 3 روز . غضنفر جان آن کت و شلوار نارنجیه که خواسته بودی در نامه جا نمیشد و مجبور شدم جدا جدا برایت پست کنم .پدرت کارش را عوض کرده و میگه هر روز 700 تا 800 نفر زیر دستش هستن . صبحها میره قبرستون و علفهای اونجارو کوتاه میکنه .ببخشید معطل شدی .رفته بودم دستشویی.دیروز خواهرت سکینه رو بردم کلاس شنا .گفتن که باید مایو یه تیکه بپوشن . این دختره هم که فقط مایو دو تیکه داره.بهش گفتم ننه من که عقلم به جایی قد نمیده خودت تصمیم بگیر که کدوم تیکه رو بپوشی تیکه بالاییه یا پایینیه؟
اون یکی خواهرت هم فارغ شده نمیدونم بچه اش پسره یا دختر ولی فهمیدم بهت میگم که بدونی دایی شدی یا عمه . همین دیگه من باز دستشوییم گرفته فک کنم اسهال گرفتم باید برم
قربانت ....ننه
راستی میخاستم کمی پول برات پست کنم ولی حیف که دیگه دیر شده بود و نامه را پست کرده بودم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، ،

:: نوشته شده در پنج شنبه 6 تير 1392

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia